francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Helgen!

Kategori: Allmänt

Gosisar!!!
Hoppas alla haft en super helg, vi har haft det ganska mysigt, alla mår mycket bättre nu.
Så jobbigt med magsjukan, speciellt för små barn, jag orkade inte mot slutet, jag grät för jag ville inte se min son må så dåligt.
Sen så vart min stora älskling sjuk, hahaha jag höll på bli galen som sagt, men jag klarade mig.
Men nu så är vi på bättringsväg, min lilla gosis äter inte som förr, han äter nu i väldigt små mängder och så dricker han bra med vatten. Så det går framåt. 
 
I fredags så gjorde vi inget speciellt, var hemma och tog hand om mina älsklingar <3
 
I lördags så mådde alla mycket bättre, lilla älsklingen hade sovit hela natten och behållt maten och vätskan, och stora älsklingen mådde mycket bättre.
Så jag beslöt mig för att cykla iväg till Babyproffsen för att att köpa en cykesits till min son, så vi kunde cykla iväg och ta frisk luft.
Det vart en Bodyguard 
 
                                                                                               
 
 
Va tycker ni???
 
 
 
 
 
 
 
 

Efter att ha köpt den så monterade vi upp den, och cyklade iväg till mina föräldrar.
Dem vart så glada över att se att mina älsklingar mådde bättre och att vi va ute och cykla.
Vi stannade så klart där, så mamma lagade middag till oss alla..kan bara säga Mmmm..Mmm MMMMM!!!
 
 
Visst ser det gott ut?
 
Söndag, jaa idag så va vi hemma och hade storstädning, efter det så gjorde min älskling en stor nachotallrik till oss båda, jag vart så mätt att jag hamna i en matkoma, så jag somnade till i ca 30 min hahaha, lilla älsklinge va då i sitt rum och kolla på sina tecknader och då passade min stora gosis att kolla på en fotbollsmatch. 
 
 
Efter all vilade så bestämde vi oss för att cykla ett tag, så vi cyklade längst ån här i Uppsala, så underbart vackert det va, vi stannade till på vissa ställen och promenerade lite. Helt underbart.
 
    
 
Nu ligger min lilla gosis och sover, min stora älskling spelar X-box och jag sitter framför datorn, dricker mjölk med Oboy och äter kakor hahaha, ska snart få min kvinnligagäst som man får en gång i månden  så jag måste få i mig lite choklad som ni ser :P
 
  
 
Ne nu så ska jag kolla på lite serier och bara vara!
Puss och kram på er gosisar! 
Chao! <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: