francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Spruta :(

Kategori: Allmänt

God morgon alla söta!

Förlåt att jag inte har skrivit, men jag har jobbat så mycket att jag verkligen inte ha orkat att skriva.
I söndags vart det en lång jobb pass, från kl 8.00 - 21.00.
Men igår va jag ledig, fick sova ut, fick umgås med min lilla älskling, vi ritade, gosades, soooov, och tittade på film <3
 
Mina föräldrar kom även förbi med lite fika,
vi pratade och skrattade med Victor, eftersom han är sååå busig!
 
Inatt vart det en bra natt, älsklingen sov hela natten och jag också, så underbart.
Vaknade pigg och glad.
 
Men jag ser verkligen inte fram emot idag, kl 11.00 så ska min lilla gosis få sin spruta :( 
Varje gång har får sprutan så mår han så dåligt efter, han får feber och kan knappast röra sina ben eftersom det är där dem ger sprutan, en i varje ben :´(
 
Jag hoppas att det går bra eftersom han på nått konstig sätt inte tycker om läkare eller sjuksköterskor , så han kämpar oftast emot.
 
Ni är han iallafall i sitt rum och kollar på Nicke Nyfiken, ska snart ta och duscha honom så han är ren och fin :)
 
Ne nu så ska jag ta och röra på mig,
skriver sen hur det gick med älsklingen!
 
Puss och kram på er!
Chaooo!! <3
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: