francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Trött!

Kategori: Allmänt

Vilken hemsk dag det har varit idag! :( 
Min son vart så dålig att jag var tvungen att ta honom till barnakuten, han kräktes så mycket så han vart hängig och kraftlös. 
När vi väl kom fram så kräktes han ännu en gång, men som sagt bara vätska. Dem tog emot oss ganska snabbt och fick gå in i ett rum, sen kom dem med vätskeersättning, skulle ge honom 5ml varje 5 min. Vet ni vad, det funkade, han behöll allt, så läkaren va nöjd och förklarade att han hade magsjukan, och berätta hur jag skulle ta hand om honom. Vi fick gå hem efter, han vart slut så han somnade när vi kom hem! 
Nu ligger vi brevid varandra, han ska få sova med mig inatt, pappa får sova på soffan ;) 
Ingen bra dag som sagt, hoppas på en bättre dag imorn! 
Puss och kram på er!  
Nstti natt! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: