francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Varför?

Kategori: Allmänt

Hej på er alla söta! 
Vi har inte haft en bra början dagen, min son vaknade 6.30 och grät! Gick till köket för att göra hans välling och sedan satte jag på hans film Nicke Nyfiken, men han fortsatte att gråta. 
Sen märker jag att han börjar må illa och vill kräkas, så fort jag tog upp honom så kräktes han upp vatten, och nu har han kräkts 5 gånger till, bara vatten :( min stackars lilla ängel! Hoppas
på att det går över och att det är på grund av sprutan, att det inte är nån sjukdom! Men han måste få i sig vätska, har ni nån bra tips på vad jag kan ge honom? 
Får hålla tummarna på att det snart går över! 
Idag är det soligt iallafall, men vet inte om vi ska ut idag, vi får se! 
Ne nu så ska jag återgå till min lilla älskling! 
Puss på er alla!! ❤
 

Kommentarer

  • Ida säger:

    Nu har jag startat en bloppisblogg, http://idabloppis.blogg.se/. Säljer saker till en billigt pris! Kika gärna in. Hoppas du fyndar något! :)

    / idabloppis.blogg.se

    Svar: Absolut det ska jag göra!Kram
    Francesca Lopez

    2013-04-24 | 20:18:01
    Bloggadress: http://idabloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: