francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Tiden går för snabbt!!!

Kategori: Allmänt

Hej alla mina söta!!
 
Det var jue som sagt ett tag sen jag skrev sist.....men så mycket har hänt, både negativa och positiva saker.
Men nu mår vi bra, och som sagt, tiden bara rullar.
 
Inte för länge sen så gick min sambos kompis bort, det var en tuff tid för oss alla, jag kände inte honom, men det räckte bara med att min sambo gjorde det och kunde känna hans sorg. 
 
Sen så hamnade jag på sjukan, hade känt mig konstig i flera dagar, ont i ryggen, magen och benen. Sen så började jag även få feber, tog 2 alvedon varje dag i ca 5 dagar, men sista dagen så hjälpte det inte, febern gick inte ner och inte heller smärtan. Så jag åkte in, visade sig att jag hade 40.8 graders feber och att jag hade haft en gigantisk cysta som hade spruckit vid äggstocken och att smärtan som jag kände var att jag hade så mycket vätska blandat med blod i magen. Kan säga att det gjorde såååå förbaskat ont!!! Smärtan hade jag i ca 5 dagar efter jag kom ut från sjukan.
 
Men nu mår jag bra igen :)
Är så glad att solen börjar titta ut nu, den rackaren hade gömt sig ett tag. 
Har blivit mer positiv, bakar mycket nu hahaha, promenerar nästan varaje dag, och är bara allmänt glad.
 
Tänk va mycket solen kan göra för en människa, eller för alla, för man ser jue när man är ute hur alla är glada och visar sig mer. Det är jue fortfarande kallt men bara att solen är ute så visar sig alla söta där ute också. :)
 
Detta gör jue bara också att man saknar sommaren ännu mer, jobbigt bara för oss alla som har pollen, för snart börjar det  *snyft*
Meeen det är värt det, sen när sommaren är här, när man får den fina solbrännan...ohhh längtar.
 
Ne nu alla söta och goa där ute, jag måste städa lite, ska ut med min son och njuta av den soliga kalla vädret hahaha
Pusss på er!!!!
 
Chao!! 
 

Bild på det jag har bakat, Brownies med vitchoklad på, och kanelbullar! :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: