francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Utflykt!

Kategori: Allmänt

Vilken härlig och underbar dag!! 
Vi bestämde oss för att gå ut, så vi var iväg och cyklade i ca 3 timmar, vi promenerade i skogen, lekte och sist med inte minst, så åt vi glass! Vi hade så mysigt och kul.
Vi var på platser som min stora älskling var när han var yngre, och han berättade en massa! UNDERBART men sånna historier! 
 
Sen så cyklade vi hem, vi var så trötta när vi kom hem, min lilla älskling vart helt slut, men sov inte utan han låg fint i sitt rum och kollade på film, jag och min stora älskling halv sov på soffan! Det var så skönt! 
På kvällen så har vi bara tagit det lugnt. 
Nu ligger jag med min lilla gos, han ska snart sova! 
Tror också att jag kommer somna tidigt idag :) 
 
Puss och kram på er!! ❤
 
  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: