francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Färg ikväll!!

Kategori: Allmänt

Hej söta goa!!!
 
Vaknade med värk idag, tar från axeln ner till armbågen :( Måste på nått sätt sovit fel, 
men jag sov hur bra som helst inatt, min son vaknade inte alls under heeeela natten, han sov som en stock han med.
Igår så var mina föräldrar på besök när jag kom hem från jobbet, dem hade precis kommit, ni skulle ha sett min son, han vart så glad att se dem, sen strax efter kom jue jag hahaha han sprang av glädje, visste inte vad han skulle göra, hoppade...skrek, pratade bebisspråk hahaha sååå underbart att se honom så lycklig!! <3
 
Idag så blir det jobba, sen mot kvällen så ska jag färga mammas hår, vi ska ta bort hela hennes hårfärg, sedan ska vi färga till guldbrunt :)
 
Ska lägga upp en för och efter bild mot kvällen ;)
 
Mamma blev rekomenderad att köpa ColourB4 för att ta bort all färg hon har på sitt hår utan att skada håret. Innehåller inte ammoniak eller blekmedel vilket är super bra ;) kostade 169:- men så klart värt det om det funkar.
 
Nu så sötisar, ska börja röra mig till jobbet
puss på er och ha en trevlig onsdag!
 
Chao!! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: