francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Fredag morgon!

Kategori: Familj

God morgon på er söta!
Hoppas ni sovit bra och drömt sött.

Jag har inte sovit så jätte bra, sonen vaknade mitt i natten, så han fick komma och lägga sig mellan oss, vilket betyder att man inte får sova så mycket. Vår son rör sig sååå mycket, jag vaknade under natten av att han la sina fötter på mitt huvud ( jaa det gjorde ont ) hahaha!

Men men, nu är man vaken, latar mig på soffan, dricker lite kaffe och kollar på tv. Sonen är i sitt rum och tittar på Nicke Nyfiken :)

Så det blir en lugn morgon för oss, men mot eftermiddagen så kommer vi gå ut på äventyr ;)

Puss och kram på er!
Chaooo <3

Kommentarer

  • elin stridh säger:

    får du dom nu? :O

    Svar: Jaaa...nu får jag dem :)
    Francesca Lopez

    2013-03-22 | 09:49:00
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • elin stridh säger:

    sv: scoooooooore :D

    2013-03-23 | 09:25:50
    Bloggadress: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här: