francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Fy va kallt!!

Kategori: Allmänt

Mina gosisar, hoppas ni klädde er varm idag, för fy va kallt det var/är!

Själv tog man en promenad hem, jag frös nog till is, så fruktansvärt kallt, tyvär så hade jag ingen mössa med mig, så mina stackars öron led.

När jag kom hem så kom min älskade son springandes för att kramas, så härlig känsla, man blev redan då lite varmare i kroppen. Min bror (som tog hand om min son) satte på vattenkokarn, så jag kunde dricka lite kaffe.

Nu ligger min son i sitt rum och kollar på Nicke Nyfiken :) , sambon spelar dataspel i sovrummet och själv så ligger jag på soffan och kollar på
112 på liv och död.

Så skönt när det är lugnt hemma och att man kan slappna av lite efter jobbet!
Så viktigt att få lite egen tid. :)
Hoppas ni också har det ;)

Puss på er sötisar!!

Chao!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: