francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Hej hååå!

Kategori: Allmänt

 
God morgon alla söta fina där ute!
Hoppas ni sovit bra inatt, själv sov jag som en stock :)
 
Det blev aldrig någon film igår, till slut när min son somna så vart jag så trött, så direkt efter sambon gick och la honom så somnade jag.
Det går aldrig direkt att planera med mig på kvällarna då jag lätt kan bli trött och somna :)
 
Så nu sitter man här igen fast det är torsdag, äter lite knäckis med kaffe,
sen blir det en snabb promenad till jobbet och
sen blir det jobb från kl 8:30 - 16:30.
 
Hoppas dagen går snabbt, så kman kan komma hem och osa lite med min lilla gosis, 
han var så söt när jag gick och titta till honom på morgonen, sov med rumpan uppåt.
Oftast tycker barn om att sova så, dem ser så söta ut då.
 
Ne nu ska jag ta min sista klunk med kaffe och sen klä på mig!
Ha en underbar torsdag sötisar! <3
 
Chao!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: