francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Läppar!

Kategori: Familj

En sak som en viktigt för mig är att ha fina läppar, ta hand om dem!
Oftast när man pratar med någon så kollar man oftast på läpparna och ögonen.
Själv så irriteras jag oftast på folk som har torra läppar, eller dem som går och kliar eller slickar på sina läppar hela tiden (speciellt under vintertid)

Tips från mig:
innan ni lägger er, borsta läpparna lite försiktigt med tandborsten efter ni har borstat tänderna och gör även likadant på morgonen, efter det så smörjer ni dem med läppbalsam eller nått som är lagom fettigt!

Så håller ni era läppar fina, och ej torra! Ha alltid med er läppsyl i fickan eller som jag har
( Hawaiian sunkissed lipgloss ), kan även rekomendera Burt's Bees gjort av honung, riktigt bra! :)

Lycka till och gör ditt leende extra fin!
Puss på er!

Chao ;)

Kommentarer

  • elin stridh säger:

    ja, klart man måste, annars blir livet tråkigt :)

    2013-03-21 | 12:53:56
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • Elin säger:

    Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

    Svar: Hej söta du!! :)Tack så mycket,
    Jaa du va kan jag hjälpa dig med..hmm,..när du skriver om nått, skriva alltid det med glimten i ögat...och så ska man inte (enligt mig) skriva så mycket annars tröttnar man lätt :)
    Jag kommer nu följa dig och äver skriva till dig :) Hoppas du gör desamma.
    Kram på dig!
    Francesca Lopez

    2013-03-21 | 16:46:06
    Bloggadress: http://ehecktors.blogg.se
  • Jackie säger:

    Det är så störigt när ens läppar blir torra på vintern... om man glömmer läppsyl under en skidsemester är man tyvärr dödsdömd ;)
    Ha en riktigt fin dag!

    Svar: Hahaha jaaa du ...har själv aldrig varit på skidsemester, men kan nog tänka mig hur dem blir :)Tack desamma Jackie
    kram på dig!
    Francesca Lopez

    2013-03-21 | 16:50:59
    Bloggadress: http://jackieie.blogg.se
  • Malin Wallin säger:

    Härlig blogg! Kika gärna in på min & lämna gärna en kommentar efter dig! ;*

    Kram :)

    Svar: Tack Malin! :)
    I will do that!
    Kram
    Francesca Lopez

    2013-03-21 | 18:03:02
    Bloggadress: http://nattstad.se/MalinWallin

Kommentera inlägget här: