francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

O´Learys

Kategori: Familj

Vilken underbar eftermiddag vi har haft som familj!!!
<3 <3 <3
Vi bestämde oss för att gåt ut och äta, så det vart O´Learys, inte ofta man går dit,
men hjälp va god mat dem hade!!
 
För mig vart det BBQ Ribs med pommes med ett glas vitt, och sambon tog en stor hamburgare med pommes och öl, till vår lilla gosis vart det pommes med ketchup som han älskar och saft :D
 
Efter att ha ätit och skrattat en massa, så gick vi vidare till leksaksaffären så älsklingen kunde välja ut det han ville ha :)
Han valde en brandbil som även låter, han vart så glad och hyper av den!! haha
 
Efter det så gick vi till Synsam för att få en tid,
så tisdag kl 16:30 ska jag vara där .
 
Nu är man tillbaks hem, och jag har bestämt mig för att baka, ska göra VaniljGifflar!
Hur jag bestämde mig för vad jag skulle baka,
jo jag spanade in en blogg där just denna tjej bakar en massa gotti gott :)
 
Hon heter Jenny cookiesndreams.se/
Spana in där så får ni se :)
 
Ikväll blir det fotboll hos oss, Sambos kompisar kommer, så då kommer jag bjuda på en massa gott! 
 
Ne nu så ska jag börja baka!
Puss och kram
 
Chao!! 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jackie säger:

    sv: hihih tack! Ja det känns riktigt bra med att ha det ordnat och fint!

    Vad gott med O'learys! DEt är helt magiskt god mat där :D

    2013-03-22 | 18:31:02
    Bloggadress: http://jackieie.blogg.se

Kommentera inlägget här: