francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Mys

Kategori: Allmänt

Heeej sötisar! God morgon :)
 
Igår när jag kom hem från jobbet så var nästan hela tjocka släkten hemma hos oss haha, vilket var ganska mysigt, men bara efter en halvtimma så åkte alla och även min stora älskling som skulle umgås med sin vän.
Så själv vart med med min lilla älskling, det vart en massa barn serie (agenten oso) som han äääälskar. Så vi kollade på den nästan hela kvällen. 
Eftersom man var själv så ville man ha nått extra gott till middag, så jag kollade vad jag hade i kylen och frysen och kom fram att jag kunde göra en nachoröra :P
Så jag gjorde det, och det vart sååååå hilma gott!
Mmm.. mmm....mmmmm!!!
 En massa mys vart det också, han har fått en ny grej som han ska göra varje gång han ska pussa ,mig, han springer fram, klämmer mina kinder med sina händer och pussar jätte hårt hahaha
min lilla gosis.
Sen innan sovdags så pratade han en massa bebisspråk och klappade på mig...tills han somna <3
 
Nu är det Fredag!!! Yeeeeeiiiii
Hoppas alla sovit gott, själv har man gjort det, men inte sonen. Han vaknade 2 gånger, skrek och grät...han måste ha drömt nått jobbigt :(
 
Nu sitter man här igen med min kaffe :)
ska börja röra mig mot jobbet nu!
Massa varma kramar till er! <3
 
Chaoooo!!! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: