francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Valborg!

Kategori: Allmänt

Nu är det kväll och vi har haft en lugn härlig familjekväll.
Vi promenerade iväg för att köpa Sushi, och på vägen såg man så många unga som redan var fulla som knappast kunde gå :(
så synd och se sånt.
Men vi kom hem, dukade och satt och åt, drack lite vin och pratade/skrattade en massa <3
Nu ligger min lilla gosis i sitt rum, hoppas på att han somnar snart :)
Grabbarna (killen och bror min) kollar på fotboll, Real Madrid mot några andra 
Hahaha.....själv tycker jag inte om o kolla på fotboll, blir så nervös att jag får ont i magen....hahaha
 
 
   
 
Så nu sitter jag en stund framför datorn.
Känner mig lite små seg, drack lite vin och vart lite tröttis :P
Kanske ska lägga mig tidigt trotts allt 
 
Ni som är ute och dricker, ta det lungt och va försiktiga!
 
Puss och kram på er <3
Chao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: