francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Sakta men säkert! ;)

Kategori: Allmänt

Hej mina gosisar!!!
 
Vilken häääärlig dag, jag vaknade på så bra humör idag och tror mycket har med solen att göra :)
Igår hade jag en super härlig och mysig familje dag, mamma överraskade mig med CHILENSKA PIROGER!!!!
Ni anar inte hur glad jag var när jag kom hem och kände den underbara lukten och se dem där i köket..Mmm..mm..mmmmm!!
Sambo åkte iväg efter jobbet och köpte hem lite vin ( vilket är ett måste när vi äter piroger ) 
<3<3 Tusen tack mamita linda hermosa för att du uppfyllde min önska!!! <3<3
 
 
Jag åt 2 st hela piroger, jag njöt för varje tugga!
Men fick lite skuldkänsla efter, eftersom jag har bestämt mig att gå ner 6 kg till sommaren. 
Man vill jue liksom bli av med alla extra kilon som man lagt på sig under graviditeten, vilket har varit super svårt.
Nu är det så att jag har gått ner 16 kg sen jag födde min son, men vill gärna gå ner och träna, vara en aktiv tjej så som jag var förr. 
Jag vet att jag inte kan se ut som jag såg ut för 6 år sen, men kan jue alltid försöka och gå ner och få en tränad magen igen!
 
  
Bilder på mig från 2008
 
 
 
2009
 
  
2010
 
2012
 
Som ni ser så ser man inte likdan ut som för några år sen....men jag var inte heller så vältranad, men jag var super nöjd med min kropp, inte tajt, hade min kurvor ;)
 
Så vill jag känna nu, så jag ska kämpa mig till det!!  Hoppas ni gillade bilderna och kan stötta mig på vägen!
 
Ne nu mina goa och söta, ska cykla iväg till jobbet!
Pusss och kram på er!
 
Chao!! <3

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: