francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Lite bättre :)

Kategori: Allmänt

God morgon alla söta!!!
 
Hoppas ni sovit bra inatt, själv har man sovit lite bättre.
Kan berätta att igår vart jag tvungen att söka läkare, för jag mådde ingen bra, kliade så mycket i näsan, ögon och hals, kunde även inte andas :(
Jag jag vart tvungen att gå från jobbet lite tidigare och tog mig till Samariterhemmet, närakuten i Uppsala.
Det var en trevlig läkare som tog emot mig, han tittade på mig och lyssna på mina lungor, där bestämde han sig att jag behövde hjälp att andas, så fick sitta i ett rum och andas in kortison.
Oy oy oy va jag mådde kontig efteråt, darrade och kände hur mitt hjärta satte igång *läskigt*
men jag kunde andas mycket bättre.
Fick också en massa medicin.
Så tack så mycket doktor från närakuten!!! :)
 
Det va lite roligt när jag var på jobbet igår, för jag var jue tvungen som sagt att ha på mig mina solglasögon, och många förstog inte varför, så alla skämtade lite (Oy va solen skiner här inne) (oy hahaha cooling) hahaha aja, men nu fick nog dem flesta veta :)
 
Igår kväll så kollad vi på fotboll, så lite snacks skulle vi ha, bad killen köpa mina underbara östasiatiskasojabönor, dem är såååå goda med lite havssalt ..mm ..mm ..mmmmm
och han åt så klart sina chips :)
 
Inatt som sagt sov jag mycket bättre, kunde andas bra.
Så idag känner jag mig ganska pigg, lite öm runt näsan bara, tog en skön varm dusch och nu sitter jag och dricker lite kaffe :)
ska snart ta mig till jobbet, tråkigt bara att det regnar :(
 
Ha en underbar Torsdag mina söta!!
Chaooooo <3
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: