francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Pollen :(

Kategori: Familj

Så nu har förbaskade pollen kommit tillbaks! :( först vart man magsjuka och sen förskyld, och nu ska man även ha pollen!! Vill bara slänga mig på sängen med ansiktet neråt och tycks synd om mig!


Just därför har jag inte skrivit så mycket för jag inte mått så bra! Nu är man tillbaks på jobbet, cyklade hit, tårarna rann, näsan kliade och även ögonen! Såg jue hemsk ut när jag kom fram hahaha! Så jag förvarnade alla att jag har pollen och inte är ledsen eller förkyld!


 Känns redan lite bättre nu när man är inomhus, kan andas lite bättre ;)   
Kan även berätta att min son nu är nästan helt frisk (sköööönt) han äter som en oxe haha, han tar igen bra!

Ne nu så min söta gos, ska fortsätta här!

Puss och kram!

     

 

Kommentarer

  • janelle säger:

    Jätte fin blogg! =)

    Svar: Tack söta...desamma :) <3
    Francesca Lopez

    2013-04-16 | 20:28:32
    Bloggadress: http://janellanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här: