francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Fredaaaag!!!

Kategori: Allmänt

Underbart, nu så är det fredag, så härligt. Med jag ska ändå jobba imorn natt hahaha!
Har inte skrivit så mycket på två dagar, haft så fullt upp!
I torsdag (igår) så jobbade jag hela dagen, från kl 8,30 - 21,00, först jobbade jag på skolan, sen mot kvällen jobbade jag på äldreboendet!
Idag jobbade jag bara på skolan, så nu e jag hemma. Snart kommer min son hem, han sov hos mormor och morfar. Det är så underbart att dem alltid finns där och även min bror! ÄLSKAR ER SÅÅÅÅÅÅ!!!
 
På väg hem köpte jag med en sallad, så det vart min middag. Sen mot kvällen så ska jag och min son ha fredagsmys med lite snacks och film :) <3 Min sambo ska ha fest med sitt jobb. Mor och son kväll <3<3<3
 
Nu så ska jag ta en kopp kaffe, vila mig lite och vänta in min gosis!
Puss och kram på er, och ha en UNDERBAR helg! 
 
Chao! <3
 
 
Min middag!! Alltid gott med sallad!

Kommentarer

  • elin stridh säger:

    Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

    WWW.EELIN.SE

    Svar: Hej Elin, aa men hur gör man, jag är så pass ny på det här och blogvin :)ha en underbar helg! Kram
    Francesca Lopez

    2013-01-25 | 19:36:26
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • elin stridh säger:

    ahha är du medlem då? :) om du är det klicka bara på länken i mitti nlägg :)

    detsamma!

    Svar: japp det e jag...så nu så..har lagt dig bland mina :)ha en trevlig fredag! Kram
    Francesca Lopez

    2013-01-25 | 22:26:31
    Bloggadress: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här: