francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Ingen ork!

Kategori: Allmänt

Hej sötisar!
 
Önskade jag kunde vara ledig idag...ska jobba natt och känner ingen lust alls att jobba...Usch!!
Men men, det är ett måste....idag så vakande jag ca kl 8,30 med min gosis. älsklingen vaknade också fast han var ute igår. Vi åt en god frukost tillsammans, sen gick jag och la mig igen ca kl 12.15 och sov 2 timmar för att kunna orka jobba natt.
 
Men jag tror bara för att man vet att man ska jobba så känner jag mig jätte seg i kroppen, ingen ork alls.
Kollar på mina älsklingar och vill inte lämna dem :(
 
Tog en dusch och nu dricker jag en kopp kaffe och förbereder mig mentalt för att jobba hahahaha ..
JAG VILL INTE!!!! 
 
Berätta gärna vad ni ska göra idag, så jag kan bli lite avis :P
 
Ne nu så mina kära...ska fixa mig lite, sen ska jag ta bussen kl 19,57
 
Puss på er, kanske kan klämma in nått senare här.
 
Ha en super trevlig lördag! <3
 
Chao!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: