francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Min sötnos!

Kategori: Allmänt

Älsklingen är nu hemmma, busat för idag, ätit lite mat.
Nu är han i sitt rum och tittar på film.
Han vart så glad när han kom hem, skuttade överallt och skratta.
Man blir så lycklig att så honom så, det värmer ens hjärta. 
 
Själv har jag tråkigt nog gått igenom alla våra räkningar, men det är ett måste varje månaden. Så nu är det färdigt ;)
 
Nu kanske man ska slänga sig på soffan och kolla på film, har ingen aning va som kan gå på tv nu,
tips någon????
Eller så kanske man ska se på film via min Ipad, har Netflix.com, kanske finns nått bra där. Jag får som sagt se!
 
Skulle gärna vilja ha bra tips på filmer, älskar komedi, romantik, drama! Tycker ej om skräck, har så svårt för det, har försökt för jag blir oftast kallad för tråkis för jag inte kan se. Men jag får oftast ont i magen när jag ser något obehagligt och kan inte sluta tänka på det. Så sånt hoppar jag nog över hahaha. (jag föredrar att vara en liten tråkis då) haha <3
 
Ska ta lite te innan också, rekomenderar Indian Chai, så underbart GOD!!! Dricker väldigt sällan te, men just denna oy oy!
 
Ne nu så mina sötnosar så lämnar jag er för idag, kanske skriver senare, you never knooow! ;)
 
Puss på er och ha en super trevlig fredagskväll / Mys!
Chao! 
 
 

Njam Njam!!! ;)

Kommentarer

  • elin stridh säger:

    Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

    Svar: Har lagt dig nu, hoppas du gör desamma...kram
    Francesca Lopez

    2013-01-25 | 22:43:17
    Bloggadress: http://elincecilia.com/
  • AmandaB säger:

    Haft en bra dag? :D

    MVH AmandaB

    Svar: Jaa da, jobbat och gosat mycket med min son nu på kvällen...själv da?
    Francesca Lopez

    2013-01-25 | 22:45:44
    Bloggadress: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här: