francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Så, här är jag igen!!

Kategori: Allmänt

Hej alla söta!!
Kan börja med att skriva att jag vart tvungen att göra en ny blogg, innan hade jag http://www.francescalopez.blogg.se, men kunde tyvär inte logga in där mer, vet ej varför.
 
Så nu har jag gjort en ny :)
Kan berätta att i helgen hade vi en mysig familjehelg, i lördags så var vi på Ikea, kollade lite och åt lite mat där (typsik familjeplats). Senare mot kvällen så hade vi filmkväll, lagade även en chilenska maträtt som killen önskade sig (Cazuela de pollo).  Vill ni ha receptet så säg gärna till ;)
Söndag hade vi en latdag, vi fixade upp 4 små tavlor och även 2 st vägg dekoration som man kan ha ljus i.
Jag vart så nöjd så. Igår och idag har jag inte gjort så mycket :(
 
Nu sover min lilla son, men kommer nog vakna snart, det vi ska göra en nog att gå ut och leka lite. Han älskar långa promenader, även om han är 1 år och 3 månader så går han otroligt mycket :)
 
Skriver lite mer senare och berättar mer om vår dag! 
Puss och kram på er! Klä er varmt, så kallt ute!! bbrrr ;)
 
Chao
 
 
Chilenska Kycklingsoppa ( Cazuela de pollo)
 
Söndagsmys Far och Son <3
 
Tavlorna och dekorationen, va tycker ni? (förlåt för den dåliga bilden)
 
Puss ch kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: