francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Städat!

Kategori: Allmänt

Som småbarns mamma så måste man hela tiden gå och plocka undan (leksaker) efter min älskling. När han väl märker att jag plockar undan då ska han plocka fram dem, eller hitta på nått bus som att leka med blomjord....aaahh !!

Men för en stund sen så somnade han, så jag passade på att städa, det går bara att göra det när han sover. Min lilla bustroll!! Älskar dig så!!!
 
Ikväll så ska vi få gäster, vår sons Gudfar och hans flickvän kommer o fikar!! Vi har inte setts på ett tag, eftersom dem var bortresta i en heeeel månad i Thailand. LYX!!

Känner att jag också vill resa lite nu, men det kommer till sommaren :P
 
Så nu när jag städat lite så ska jag nog fixa mig också ;)
 
Puss på er!
Chao :-*
 
Städat
 
Min lilla busfrö <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: