francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Redan måndag!!

Kategori: Allmänt

Hej alla mina söta!!
Idag är det redan måndag, helgen går jue så fort över, men det gör också vardagarna!
Men just måndagar är jue så sega, men är bara trött och seg.

Kan berätta att mammas hår vart så fin, men dock inte bilderna, men ska försöka ta nya så ni får se :)

I fredags så mådde jag inte så bra på jobbet, var lite bubblig i magen och frusen, trodde det skulle gå över under dagen. Sen kl 17.00 så skulle vi ut och äta med jobbet, på väg till stan (på bussen) så började jag bli lite illamående, vilket gick bort när vi klev av, men väl i restaurangen så kände jag att kroppen vart konstig och även magen! När jag fick maten och kände alla lukter så kände jag bara att det var panik hem! Väl hemma så vart det sämre, så dålig i magen med kramper och feber! Tog medicin och te, efter det sov jag hela natten lång!

Lördag morgon vaknade jag som inget hade hänt, super pigg! Gick på en kompis dop och senare mot kvällen så firade vi min mamma som fyllde år! Jag var ändå försiktig med allt jag åt!

Söndag var vi så trötta så vi degade hela dagen!
Och idag måndag är det som vanligt! :)

Ne nu är min paus slut så jag ska fortsätta jobba!

Ha en super trevlig måndag!
Puss på er!
Chao

Sjukling i fredags :(

Kommentarer

  • FlizanLizan säger:

    Hejsan

    Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

    Svar: Hej hej!Just nu behöver jag inte, men skulkle jag ändra mig så kommer jag skriva til dig :)
    tack änså! Kram
    Francesca Lopez

    2013-03-18 | 17:30:30
    Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här: