francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Hoppas!

Kategori: Allmänt

God morgon alla goa och söta!
 
Hoppas alla sovit bra, har har det inte varit så bra.
Hoppades på att min son kräkningar skulle gå över, men det gjorde dem inte, inatt kräktes han två gånger, så ja har nu en massa tvätt att ta hand om...
Blir så ledsen att se min son hängig och inte är lika pigg och lekfull som är brukar bara.
Jag hoppas och ber att han blir bättre idag.
Vi får fortsätta med vätskeersättning och alvedon .
 
Idag blir det nog att fortsätta vara hemma med min lilla älskling, och bara ta det lungt, det blir nog tvätta, städa och en massa mys.
Min bror kommer sen att titta förbi, vill träffa Victor, gosa lite med honom,
han är inte rädd att bli magsjuka säger han.
Han vill pigga upp min lilla älskling genom att leka lite, det kanske hjälper!
 
Nu är min stora älskling på väg till Halkbanan som han ska göra idag, vilket han ser fram emot, jag hoppas allting går bra.
Han vill kämpa för körkortet innan sommaren, så vi får hålla tummarna ❤
 
Ne nu ska jag ta alla kläder till tvätten, skriver mer senare!
Puss och kram ❤
 
Chaoo! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: