francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

I´m Back!!

Kategori: Allmänt

Oy oy oy vilka dagar, veckor det har varit!
Ber om ursäkt att jag inte har skrivit på ett tag.
Vi har varit sjuka hela familjen, förkylningar och magsjuka :(
Sen har det hänt andra små saker.
 
Men nu så ska jag börja igen, hoppas ni alla mår bra och inte är små ledsna på vädret, vilket man lätt kan bli!
Själv som sagt har jag gått på förkylningar och magsjuka, som jag hoppas nu är över.
 
Det jobbigaste och som gjorde ont i hjärtat var att se vår son super förkyld, han vägrade äta mat på ca 5 dagar, han drack lite vatten och lite välling, man ser nu att han gått ner  i vikt :( min lilla älskling. Hemsk hosta har han haft, nog därför han inte åt. Vi åkte in med honom till Barnakuten , för som förldälder vill man inte se sitt barn må dåligt och inte heller se honom äta.
Dem hitta inget, som tur var. Men dem såg att han var lite irriterad i halsen, så han fick medicin för det!
 
Men nu är han frisk, vi alla är friska :)
 
              
 
Kan även berätta att jag nu har fått glasögon! haha
Efter min graviditet så fick jag så mycket sämre syn, så jag tog tag i det.
Känner mig super nöjd nu, dem från synoptik hjälpte mig och dem var super duktiga :)
 
Fick även ett par solglasögon ( Ray-Ban ) med mi styrka <3 Yeeiiiii
Mina vanliga glasögon är av samma märke :) Löv Löv Löv
 
 
Va tycker ni? Passar jag?
 
Nu så mina söta, ska jag börja fixa ordning mig och min son, vi ska iväg med familjen,
vi ska på födelsedagskalas :)
Svägerskan fyller år  (Victors faster/gudmor) <3
 
Skriver igen senare
Pusss och bamse kram till er alla! 
 
Chaooo! <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: