francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Underbart med sol!!

Kategori: Allmänt

Hejsan!!
Nu har vi varit ute, så underbart fint det är när solen skiner!!
Min son vart så glad när vi gick ut, prata en massa vilket man inte förstog (bebis språk) men älskar när han väl sätter igång!!
 
Efter en promenad så gick vi och handla lite på Willis, köpte lite majs, kycklingfilé, ägg, och lite till :)
Nu ligger min son och kolla på film och dricker lite välling 
 
Själv satte jag mig en stund framför datorn och ska äta lite knäckis med ett glas mjölk
 
Till kvällen så ska jag laga kyckling wok, om ni har några goda recepter så skriv gräna det till mig! :)
 
Ne nu så..puss på er...
Vi ses senare!!! <3
 
Ute i solen, så underbart! 
 
Min älskling går och busar för fullt!! <3
 
Chaooo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: