francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

God Morgon!!

Kategori: Allmänt

God morgon alla fina och söta där ute!!!
Hoppas ni sovit gott, själv har man sovit hela natten med min son, vilket betyder inte så mycket sömn.
Tror han hade nån dålig mardröm :( så han fick sova mellan oss inatt.
Han har såå dålig sov vana, hahaha han kan ligga med fötterna på sin pappa och huvudet mot mitt....helt plötsligt kan han bara skalla en...jaaa du...hoppas det förvinner med tiden så han kan sova lite lugnare :)
 
Kan berätta att jag gick och hämtade ut mina skor från Nelly, vart ganska nöjd. 
 
Köpte i stl 37 men vart för stora på mig :(
Dessa köpte jag också i stl 37 och satt perfekt på mig :) Love it!!
Och klänningen köpte jag i sthl M men vart för liten runt brösten :(
 
 

Men men, kan kanske gå ner lite i vikt så kanske mina bröst blir mindre hahaha
Va så synd att två saker inte satt som jag ville.
 
Ne nu alla mina söta och goa...ska iväg och jobba!
Hoppas ni får en underbar tisdag!
Puss och kram från mig! 
 
Chao!!! :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: