francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Halva veckan!

Kategori: Familj

Så nu är det onsdag, snart har halva veckan gått :) underbart!!

Idag vaknade min lilla sötnos extra tidigt , 6:30 hörde man honom sitta o prata för sig själv, min lilla gosis!

Så för mig var det bara att stiga upp, fixa välling, byta blöja och sedan så tog jag en härlig varm dusch. :)

Nu sitter man här igen och dricker lite kaffe för att vakna till lite mer!!

Så min sötnosar, ha en super trevlig onsdag!
Klä er varmt nu, för oavsett om det e sol ute så är det förbaskat kallt!

Puss och kram!! :)

Chao!

 

Kommentarer

  • Amanda Forzlöw säger:

    Halloj!

    Lottar nu ut ett set med 3 jättesnygga ringar till ett värde av 488 kr från Stylebystories till en lycklig vinnare. Passa på att haka på för att tävlingen avslutas idag! Du hittar den här: http://amandaforzlow.blogg.se/2013/march/tavling.html#comment

    Kram

    2013-03-20 | 09:48:00
    Bloggadress: http://amandaforzlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: