francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Shoppat!!

Kategori: Mode

Nu internet shoppade jag på kicks.se
 
Beställde en concealer, ögonkräm, deo, ett paket som innehöll mascaran jag vill ha,
där det även kom med en kajal och en parfym!
Eftersom jag beställde saker från Elizabeth Arden fick jag även en gåva ifrån dem :)
Kan inte bli bättre!!
 
Totala priset vart över 1400 men fick det för 1008kr 
YEEEIIIII!!!
Happy face! 
 
Detta beställde jag hem:
 
 
 
Elizabth Arden Green Tea Cream Deo
 
 
Elizabeth Arden Gåva  
 
 
Va tycks????
Jag är så nöjd med allt!!
 
Min stora älskling fick sluta tidigt idag, så han är på väg hem, ha ringde och sa att vi skulle fixa oss för att gå ner på stan...VA KUL!!!! 
Vi ska bara låta vår lilla gosis sova lite innan utgång.
 
Puss på er!
Hoppas ni får en super dunder Fredag!
 
Chao <3
 

Kommentarer

  • ADARAS.se säger:

    Åh vilka nice produkter! :D

    2013-03-22 | 16:07:01
    Bloggadress: http://adaras.se
  • amelia säger:

    åh vad bra grejer!

    Svar: Ja, jag e riktigt nöjd :)kram
    Francesca Lopez

    2013-03-22 | 16:52:22
    Bloggadress: http://emmaochamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här: