francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Sova

Kategori: Allmänt

Jaa ni, hade planerat att gå ut med min son, men han har nu somnat, haha den lilla rackaren vart trött.
Så det blir väll att gå ut om ett tag.
Oftast sover han i 2 timmar, så själv ska jag vila, titta på lite serier och sen fixa mig. ;)
 
Idag är jag leeedig, men resten av veckan blir det jobb.
Det kan jag berätta lite om, jag har nu fått nytt jobb, jobbar i en skolan med speciella barn (autism) 
Stor trivs, trevliga personal och gosiga elever. Har inte fast jobb utan jobbar när det behövs, men har jobbat där otroligt mycket vilket jag är glad över, får hoppasatt jag inom kort får fast :P
 
Ajusta jaa, när jag ska ut med min son så ska jag förbi posten och hämta ut ett paket från Nelly.se
( http://www.nelly.se ) 
Har beställt skor och en klänning weeeiiii
 
Ne nu så ska jag titta på lite serier, mexiakanska serier hahaha ;) 
Älskar DRAMA!!! 
 
Ha det GÖTT mina söta!! <3
 
 
 
Min älskling sover med sin hoff hoff (som han säger) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: