francescalopezp.blogg.se

Love <3 Hope <3 Believe <3 Faith

Vår snart??

Kategori: Allmänt

God morgon mina söta!
 
Idag är det en sån dag då man vaknar och inte vill kliva upp...usch..ser så kallt ute!
Fick även höra igår att det kommer inte vara sån trevlig väder nu under 3 dagar :(
Man undrar när våren kommer, eller om det kanske inte alls blir någon vår iår och bara helt plötsligt blir sommar, vad säger ni?
 
Själv är man trött på detta kalla vädret, mysigt i början med snö osv..under jul och nyår....men sen tycker jag att det ska vara mer sol.
Men den dyker väll upp snart hoppas jag :)
 
Ska snart klä på mig för att promenera till jobbet, brrrrr....vill jue bara inte!
 
Puss på er mina söta och ha en underbara tisdag!
 
Chao!!
 
 

Kommentarer

  • DenKillen säger:

    vill du bli veckans bloggare ?
    i så fall ska du då gå in på min blogg och vara med i tävlingen :)

    Du får chansen att synas framför 500-600 läsare om dagen och en widget på min blogg !

    www.denkillen.colin.se
    //Denkillen


    ber om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer !

    Svar: Okidoki :)
    Francesca Lopez

    2013-03-19 | 10:45:26
    Bloggadress: http://denkillen.colin.se
  • Mikxki säger:

    Jag vill verkligen att all snö ska försvinna och värmen komma :/

    Svar: jaa..men det lär nog dröja! :( hoppas allt e bra med dig :)
    Francesca Lopez

    2013-03-19 | 17:16:23
    Bloggadress: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här: